Müügitingimused

​ VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED
Veebipoe pood.oknomme.ee (edaspidi Veebipood) omanik on MTÜ Orienteerumisklubi Nõmme (registrikood 80189046), asukohaga Kastani 4-10, Tallinn.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate teenuste ja toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
• Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Mis kujul ja kuidas saab ostja kinnituse kui ta on tasunud:
1) ostja jõuab e-poes ‘kassasse’ (‘checkout’ dialoog)
2) pood küsib MK-API käest saadaolevate makseviiside loetelu
3) pood presenteerib ostjale võimalike makseviiside valiku
4) ostja valib endale sobiva maksekanali ja soovib liikuda edasi maksma
5) ostja sooritab maksekanalis makse, makse saajaks on Maksekeskus AS.
6) maksekanalist naastes edastab MK e-poele teabe makse õnnestumisest (return_url)
7) pood kuvab ostjale kinnituse makse vastuvõtust (või pakub uuesti makseviiside valikut)
8) ostja saab vastuvõetud makset tõendada grupitreeningu treenerile või stardikohtunikule isikut tõendava dokumendi abil. Grupitreeningu treener või stardikohtunik kontrollib dokumendi esitaja nime olemasolu klubi pangakontole laekunud ülekannete või poe tellimuste nimekirja..
Grupitreeningust osalemisest otsustab ostja ise, millal soovib osaleda ja saab taganeda kui soovib. Taganemisel makstakse tasu tagasi avalduse alusel aadressile rajakaart@gmail.com
Ostja saab orienteerumiskaardi kui makse on tehtud ja ta suundub tagasi poodi, siis kuvatakse ostjale juba link, kust ta saab tellitud orienteerumiskaardi alla laadida (pdf faili) ja välja trükkida.
Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Kui tellitud kaupa või teenust ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või teenust osutada muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine ja kättesaamine.
Kaupu saadetakse vaid Eestis.
Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: Omniva pakiautomaat või kaubale ise järele tulla.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti nelja tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Renditud SI kaart 10 väljastatakse pärast rendilepingu jõustumist 3 tööpäeva jooksul. Renditud SI kaart tagastatakse peale rendiperioodi lõppemist seitsme tööpäeva jooksul posti teel või lattu asukohaga Rajamäe Aruvalla küla, Rae vald, Harjumaa, kontakt rajakaart@gmail.com. Renditud kaardi ja tellitud kauba saab kätte ja tagastada lattu asukohaga Rajamäe Aruvalla küla, Rae vald, Harjumaa, kontakt rajakaart@gmail.com. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjal puudub taganemise õigus vastavalt võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele, kuna Veebipoes orienteerumiskaardi ostu sooritamisel saab ostja oma käsutusse intellektuaalse omandi informatsiooni ja seda pole võimalik tagastada.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: www.oknomme.ee ning saata see e-posti aadressile rajakaart@gmail.com hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab veebipood.
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe kuu jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile rajakaart@gmail.com või helistada telefonil: 5057187.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile rajakaart@gmail.com või helistada telefonil: 5057187
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.